Gå til innhold

siste post (og starten på noe nytt)

juni 7, 2011

Det er så mye som skjer for tiden, mye spennende, i hvert fall er det spennende for meg, det er jo tross alt meg det handler om, meg og mitt nyoppstartede frilansjournalistfirma, og i dag er firmaet akkurat to uker gammelt og jeg feirer med å flytte bloggen over på et eget domene, og det føles bra, det føles som om jeg er underveis, på vei mot noe fint.

Rent praktisk betyr jo det at det ikke kommer til å skje stort her på minsakalteblogg.wordpress.com lenger, men det er ingen grunn til fortvilelse, for den nye bloggen er helt lik, til og med alle historiene og alle bildene har blitt med videre, til http://annikensandvik.com/blogg.

HIT, altså.

Foreløpig er bloggen det eneste som er oppe og går på mitt nye domene, men planen er selvfølgelig noe større, noe skikkelig bra. Hvordan det går, får du høre mer om senere.

Akkurat nå er det viktigst at du vet hvor du finner meg. Jeg håper du blir med.

————————————

(IN ENGLISH:)

There are so many things going on in my life right now, exciting things, at least it’s exciting to me, cause it’s me it’s all about, me and my newly established freelance journalist company, and today, the company is two weeks old, and I celebrate by moving this blog to a new domain, and it feels good, it feels like I’m on my way, on my way to something nice.

Of course, this means that it’s not going to happen much here on minsakalteblogg.wordpress.com anymore, but there is no need to worry, cause the new blog is exactly the same, even all the stories and photos have come with me to the new domain, to http://annikensandvik.blogg.

HERE, that is.

Right now, the blog is the only thing up and going on my new domain, but of course, the plan is something bigger, something really good. How that works out, I’ll tell you later.

At the moment, the most important thing is that you know where to find me. I hope you’ll join.

2 kommentarer leave one →
  1. juni 7, 2011 9:08 pm

    Spennende! Jeg blir med 😀

  2. juni 8, 2011 6:18 pm

    Sure sure we will! Lots of hugs to both of you – from both of us 🙂

Legg igjen en kommentar