Gå til innhold

manila i bilder. og lyd.

april 8, 2011

 

Så, nå har jeg forsøkt meg på noe nytt, da vet dere, her jeg ligger i sengen på et hotellrom uten vindu, for selv om det ikke er alle steder jeg er konfortabel med å gå rundt med kameraet mitt, så har jeg i hvert fall noen få bilder fra denne delen av byen også, den delen som heter Eremita, også har jeg fått tatt opp litt lyd også, og det er biler som tuter og hester som vrinsker, og om resultatet kanskje ikke er helt perfekt, så er det uansett en liten smakebit, noen få Manila-øyeblikk satt sammen til ett.

(Det anbefales å ikke trykke på full-skjerm-knappen, ettersom bildene da blir kornete. Helt proff multimedialist er jeg visst ikke. Ennå.)

————————————–

(IN ENGLISH:)

So, while I’m laying in my bed in a hotel room without windows, I’ve been trying something new, cause even though there are places in this city I’m not comfortable showing off my camera, I do have a few photos from this part of Manila too, the part called Eremita, and I’ve also recorded some sound, there are cars honking and horses neighing, and even though the result is not perfect, it is a little taste, a couple of Manila-moments put together to one.

(I do recommend that you don’t click on the full-screen-button, cause then the photos will turn grainy. It turns out I’m not a professional multimedialist yet.)

6 kommentarer leave one →
  1. Kristin permalink
    april 8, 2011 6:48 pm

    Hektisk 🙂

    mams

  2. april 11, 2011 8:49 am

    Herlig fargerikt! 🙂 Takk for smakebit!

  3. april 22, 2011 8:06 pm

    Her var det både lyd og bilder ja. Artig! Lydene fra Manila er fjernt fra de jeg opplever i hverdagen:-) Jammen har du fått med deg mye siden sist jeg var innom her Anniken. Ønsker deg en riktig god påske:-)

    • april 30, 2011 11:46 am

      Og jeg håper at du hadde en riktig så flott påske! Min var fin, med mange inntrykk fra dette rare landet som jeg forhåpentligvis får formidlet videre her litt etterhvert 🙂 Jeg er glad du fortsatt følger med!

Legg igjen en kommentar