Skip to content

med båt i vietnam

januar 21, 2011

Åh, jeg har så mange bilder som jeg ikke har fått vist dere ennå, og bilder er jo til for å vises, er de ikke det, så jeg bare begynner jeg, og dette er bilder av båter i Vietnam, de fine båtene i Vietnam, robåtene, fiskebåtene, husbåtene, så fargerike de er, røde, gule, blå, turkise, ja, dere kan jo se selv.

Ja, det var det, noen bilder på en fredag.

God helg!

———————————–

(IN ENGLISH)

Ah, I have so many photos that I haven’t got to show you yet, so now I’ll just start, and these are photos of boats in Vietnam, the beautiful boats in Vietnam , rowing boats, fishing boats, houseboats, all so full of colour, red, yellow, blue, turquoise, yeah, I guess you can have a look yourself.

Well, that’s all for now, some photos on a Friday.

Have a nice weekend!

13 kommentarer leave one →
  1. januar 21, 2011 3:29 pm

    oh wow! now i wish it was summer and i could go on a boat trip. wonderful pictures!

    • januar 21, 2011 4:15 pm

      thank you:) here in Asia it’s always summer, or, at least it feels like that for a scandinavian.

  2. januar 21, 2011 3:51 pm

    Yes. They are just happy smiles with their colors and flower offerings and the dead chickens in the front and all. Or, ok…that was Thailand. Perhaps that don’t decorate them that way in Vietman…?

    • januar 21, 2011 4:19 pm

      Hehe, no, it seems like they are quite happy with just a colored boat. I like both (maybe except the dead chickens..)!

  3. Kristin permalink
    januar 21, 2011 5:17 pm

    For noen flotte bilder !!!!

    God helg til deg også.

    Klem 🙂

  4. januar 21, 2011 10:15 pm

    Ahh – båter – fargerike båter, nærbilder, båter i horisonten, robåter, husbåter.

    Flott. Vietnam står høyt på ønskelisten min.

    Ønsker deg og dine en riktig god helg:-)

    (PS: Et lite tips – bilder av vann kan ofte bli bedre om horisonten er vannrett:-)

    • januar 22, 2011 4:54 am

      Ja, Vietnam står egentlig høyt på min ønskeliste også, jeg vil se mer! 🙂

      Og takk for tips, jeg har liksom for vane å ta litt skrå bilder, men ja, det er nok ikke alltid det blir best!

      Jeg ønsker deg og dine en god helg også!

  5. c'est la vie! permalink
    januar 21, 2011 11:44 pm

    Utrolig flotte bilder! God helg til deg med 😀

  6. januar 24, 2011 12:21 pm

    Sv: Er du medlem? Vi har det bra vet du! 😉 Kan tenke meg et liv i Bangkok er fantastisk. 🙂

    • januar 24, 2011 3:51 pm

      Ja, jeg heter panniken, tror jeg! Nei, det er ikke så verst her, nei 🙂

Trackbacks

  1. fantastisk plastikk « min såkalte blogg

Legg igjen en kommentar

