Skip to content

diana i farger (endelig)

november 29, 2010

Noen ganger er jeg så treig.

Sånn som nå, for eksempel, for til bursdagen min fikk jeg fine fargefilmruller av kjæresten min, fin film til å ta fine bilder med, og det gjorde jeg med en gang, jeg tok med meg Diana-kameraet mitt ut på tur og knipset og knipset, vel vitende om at det jeg så gjennom søkeren ikke samsvarte helt med hva kameraet så, jeg knipset, mens jeg tenkte på hvordan det kom til å bli seende ut til slutt, holdt jeg lukkeren nede lenge nok nå, er det for lite lys, for mye, hva fokuserer jeg egentlig på. Og så videre.

Det er bare det at jeg har bursdag i mars.

Nå er det november.

Ja, nesten desember, til og med, og først nå er bildene klare, er ikke det treigt, så vet ikke jeg, men uansett, her ser du i hvert fall litt av resultatet, noen glimt fra en rusletur i Bangkok en gang i mars.

Er det ikke litt magisk?

 

————————————-

(IN ENGLISH)

Sometimes I’m so slow.

Like now, for instance, cause for my birthday my boyfriend gave me some rolls of wonderful colour film, wonderful colour film to take wonderful pictures with, and I did just that, right away, I took my Diana camera out for a walk and snapped one photo after another, knowing that what I saw through the viewfinder didn’t completely correspond with what the camera saw, and I continued to snap, thinking about what it would look like in the end, did I press the shutter long enough now, is it too little light, or maybe too much, what am I focusing on, really, and so on.

It’s just that I have a birthday in March.

Now it’s November.

Yeah, it’s almost December, actually, and only now are the pictures ready, isn’t that slow, or what, but anyway, here’s the result, here I give you some glimpses of a stroll in Bangkok in March .

It is a bit magical, isn’t it?

No comments yet

Legg igjen en kommentar

