Skip to content

det kiler i magen

april 25, 2010

Om et døgn har jeg allerede vært noen timer i Manila, og jeg klarer ikke helt å fatte det, at jeg skal ut å reise, på egenhånd, alene, nei, jeg tror ikke jeg fatter det, ikke hodet mitt i hvert fall, men det kan virke som om magen er smartere enn hodet, magen kiler, rører på seg, er nervøs.

For alt som skal skje, alt som kan skje.

Alle opplevelsene, alle inntrykkene, alle menneskene, tre uker kan romme mye og mange, og jeg er så spent på hvordan mine vil bli fylt, jeg gleder meg, gleder meg, gleder meg, ja, jeg gleder meg veldig, selv om jeg er litt redd.

For å rote meg bort, for å miste noe viktig, miste meg selv.

(Men jeg tror det skal gå bra, altså, og jeg lover sporadiske oppdateringer på hvordan det er å være ensom reiser.)

8 kommentarer leave one →
  1. april 25, 2010 5:08 pm

    Crazy! =)

  2. april 26, 2010 9:31 am

    Jeg gleder meg til å høre. Har møtt folk når jeg selv har vært på ferie som alltid reiser alene. Fordi de synes det er best. Jeg har aldri prøvd, men kan se for meg at det kan være fint siden du tvinges til å ta ansvar selv, og til å komm ei kontakt med andre.

    • mai 18, 2010 11:39 am

      Ja, det å måtte ta ansvar selv var veldig lærerikt for meg syns jeg, og man kommer definitivt i kontakt med folk du ikke ville ha snakket med om du ikke var alene. Men jeg tror nok likevel jeg holder en knapp på å reise sammen, å ha noen å dele opplevelsene med, jeg tror jeg liker det best!

  3. Tante og onkel på Litenåsen permalink
    mai 1, 2010 8:14 am

    Du er ei tøff jente; vi følger spent med!
    Håper at alt har gått bra så langt og at du har mange flotte opplevelser!
    Tante og onkel på Litenåsen

    • mai 18, 2010 11:40 am

      Så hyggelig å høre! Jeg syns også jeg har vært ganske tøff, nå er turen over og alt gikk bra, nå er jeg mange flotte opplevelser rikere. De dukker nok opp her litt etter litt!

  4. mai 9, 2010 8:50 pm

    Jeg syns det høres fryktelig spennende ut og gleder meg til å lese om alt du opplever og alle du møter; og høre om hvordan det går med Lars som munk, haha, må sende han en mail tror jeg 🙂 Reis pent og pass godt på deg selv!

    • mai 18, 2010 11:41 am

      Ja, det var veldig spennende, det er helt sikkert, og snart skal du få lese mer om alt! 🙂

Legg igjen en kommentar

