Skip to content

en julaften i bilder

desember 25, 2009

Jeg tror ikke jeg vil skrive så mye i dag, jeg, jeg vil bare vise dere bildene fra min julefeiring i Bangkok, og fortelle dere at den var veldig fin, med kakao til frokost, smultringer og godt humør på skolen, fine kjoler, rød neglelakk, finsk julemat og presanger, mange presanger. Og whisky i stedet for akevitt, nattbad i svømmebassenget, sveitsisk konfekt i stedet for kong Haakon.

(Og nå går turen til Chiang Mai og Chiang Rai, jeg tar ferie, rett og slett, i en uke vil jeg befinne meg nord i Thailand sammen med den fineste, blir ikke det fint, så vet ikke jeg.)

——————————————

I don’t want to say much now, i just want to show you my photos of yesterday’s christmas eve, and tell you that it was a wonderful day, with hot chocolate for breakfast, homemade donuts and big smiles at school, beautiful dresses, red nail polish, finish christmasfood, and presents, many presents.

(And now i’m off to Chiang Mai and Chiang Rai, i’m going on a holiday, for a week i will spend my days in the north of Thailand, together with my boyfriend. So long.)

9 kommentarer leave one →
  1. desember 28, 2009 2:18 am

    så utrolig flotte bilder, Anniken! kjempeflott julestemning 🙂

    ser herlig ut med bassengbading i desember altså. brr, i dag hadde æ fotografering i -30 grader.

    DET va kaldt det!

    ha en fortsatt fin jul da!

    (har forresten, igjen, laget nytt design på bloggen!)

    • januar 5, 2010 4:46 am

      Vet du hva, det høres faktisk deiig ut med en skikkelig kald vinter synes jeg, da skulle jeg tatt fram lua fra Murmansk og ruslet ute til det sved for mye i nesa. Hehe. Men basseng og 30 varmegrader er ikke til å forakte det heller, altså.

      Håper julen din var fin også, og godt nytt år!

  2. desember 28, 2009 11:55 pm

    GOD JUL!:)
    Blåste du på neglene med apekatten?

    • januar 5, 2010 4:47 am

      God jul tilbake! Men nå er jo jula ferdig, håper den var fin, og godt nytt år! Vet du, apekatten måtte bli hjemme da jeg reiste til Bangkok, flaks at neglelakken var hurtigtørkende denne gangen!

  3. januar 1, 2010 3:12 pm

    Herrejesus Kristus så fine bilder. Godt nyttår! :o)

    • januar 5, 2010 4:50 am

      Tusen takk, Helen!

      Objektivet jeg har brukt når jeg har tatt disse bildene er et Canon 50mm f/1,8, det koster under 1000 kroner og er helt fantastisk spør du meg.

      Godt nyttår til deg og!

  4. kristin renslo permalink
    januar 2, 2010 8:57 pm

    Hei :)))

    Så fine bilder…..gleder meg til å høre om turen.

    Vi har også vært på tur , deilig med sol og varme:)))

    Rar julefeiring uten deg,

    Klem mamma

    • januar 5, 2010 4:51 am

      Jeg gleder meg til å høre om turen deres også! 🙂

  5. januar 3, 2010 4:24 pm

    Hvilket objektiv er det du har?

Legg igjen en kommentar

