Skip to content

og der var julen reddet

november 29, 2009

Se hva vi har fått tak i! 

I dag er det jo første søndag i advent, så også her i Bangkok, i hvert fall ved den Skandinaviske kirken i Sukhumvit, der inviterte de nemlig til julebasar anledning dagen, med gløgg på flaske, pepperkaker i eske, julepynt og julenisse.

(Og russisk vodka, vin, øl og smaksprøver på champagne, en kirkekaffe etter min smak, kan du si.)

O lykke sier nå jeg, nå er vi to skritt nærmere jul, bare kartleggingen av hvor vi kan få tak i ribbe og sprø svor gjenstår, og kanskje et lite juletre med pynt.

Jeg har troen. 

—————————————-

Today we visited a christmas bazaar, arranged by the Scandinavian Society in Bangkok, and we found both the christmas drink «gløgg» and gingerbread. In other words, we are two steps closer a perfect christmas. 

 

2 kommentarer leave one →
  1. Kristin Renslo permalink
    november 29, 2009 9:34 pm

    Såååå bra , ja vi var på gammeldags julemarked med hest og slede samt gløgg ( pepperkakene var spist opp ) på Vøienvolden gård. veldig koselig og julegranen ble tent.
    Ellers har vi pyntet huset med lyskrans og stake samt adventkalender som er noe spesiell men flott.

    Klem mams og Øyvind

    • november 30, 2009 3:39 pm

      Det var det jeg visste, dere var for sent ute til å få med dere alle godsakene, hva med grøten, ble det noe grøt? Det hørtes uansett koselig ut! Nå gleder jeg meg til adventskalenderen kommer, også er jeg ganske så nysgjerrig på hva som er spesielt med deres!

Legg igjen en kommentar

